neljapäev, 27. jaanuar 2011

Miks ma otsustasin kandideerida Riigikokku


Mina ise ja enamus tuttavaid on küsinud minult seda küsimust, nüüd otsustasin endale ja kõigile teistele formuleerida see vastus.
Aus vastus on see, et tahan näha kui kõrgele (mitu häält saab) võib Eesti Vabariigis jõuda üks tavaline lihtinimene. Ma ei panusta valimikampaaniasse rohkem kui minimaalselt vajalik, ehk siis aega, aega ja veelkord aega. Rahalisi väljaminekuid ma suuri ei plaani, ainult need kulutused, mis tuleb tasuda valmisnänni eest. Tellisin nänniks hunniku pastakaid, kalendreid ja imepisikese voldiku. Kogu summa jääb alla keskmist kuupalka.
Ise pusin juurde teha kodulehte ja Facebookis tähelepanu äratada.
On mul midagi inimestele öelda? Arvan et on, kas see just piisav on, et sellega peaks kuhugi edasi jõudma aga vähemalt on mul olemas oma arvamus.
Siin ja kodulehel püüan neid ka avaldada. Olgu see sissekanne lihtsalt avalöögiks ja kõigile tuttavaltele teadmiseks, et kandideerin Riigikokku.

Kommentaare ei ole: